donderdag 30 juni 2016

Zucht...

Wat een weer.. regen, regen, regen... ik voel dat mijn lijf gewoon snakt naar de zon. Ik ben doodop en futloos. Mijn energie zit ergens heel ver weg maar ik vind het helemaal niet terug. Projecten worden aan de kant geschoven en elke dag lijkt gewoon ontzettend druk (is soms ook wel veel te doen, het lijkt niet gewoon zo). Vandaag een rustige dag. Ik ging normaal elke donderdag naar de speel-o-theek werken maar die is stopgezet. Hij werd vorige week leeg gemaakt en nu heb ik een vrije donderdag. Ik hoor de wasmachine vers water nemen, de regen langs de ramen en mijn ogen pieken van moeheid... Ik wil alles opruimen omdat het me dan rust in mijn hoofd heeft en dan kan ik wel wat leuks doen.. maar mijn futloosheid zorgt er voor dat het opruimen gewoon niet afgewerkt raakt en dat ik zo op het einde van de dag "niets" leuks gedaan heb. En doe er nog een portie hormonen bij en dan zijn we wel helemaal compleet voor een fijne dag :P

Ik ga een douche nemen (want die geeft me vaak wel energie), en ik ga mijn vitaminen ook weer uithalen om de dag te starten.

(En deze post geef ik dan ook geen label want die past nu echt wel nergens bij)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten