zaterdag 25 juni 2016

Even workshoppen als rust

Het was een vreselijke drukke dag vandaag.. en dan sta ik meestal met hoofdpijn op om toch even te zien hoeveel ik weer aankan. Onno had een vrije dag en ging naar een verjaardagsfeestje en ik ging tussendoor gaan solliciteren. Overal heen gefietst en gehold. Vlug eten maken en Onno bedklaar maken om dan door mijn man afgelost te worden om te gaan workshoppen. Veel te laat vertrokken dus aan een aardig tempo gefietst om toch maar op een aanvaardbare tijd toe te komen op de bestemming.

En dan rust.. stempels maken.. heerlijk. Ik zat intussen met vreselijke hoofdpijn want al dat haast en doortrappen op de fiets zorgde daar natuurlijk voor. Maar ik genoot van de workshop, een kopje koffie en een cakeje erbij... Ik maakte mijn eerste stempels. Het was super gezellig.



De fietstocht naar huis was echt een afsluiter van de dag. Ik was zo blij thuis te komen en me in de zetel te ploffen met enkele pijnstillers, een kersepitje in mijn nek en enkele afleveringen van Games of thrones.

De stempelgekte zette ik over op mijn zoontje en die was echt onder de indruk. We gingen samen boodschappen doen en maakten een stempel-maak-doosje klaar voor als we daar gewoon eens op een regenachtige dag zin in hebben. En de middag zelf maakten we al Angry birdstempels.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten