woensdag 22 juni 2016

Dopjes

Speelgoed hebben we zeker genoeg. Eerlijk gezegd te veel... Ik merk ook dat ik vaak dingen koop waar ik vroeger gek van was. Zo heb ik die oude vintage fisherprice dingen, luisterboeken met cd en zo verder. Maar goed... daar kijkt Onno niet naar...

Bakken vol duplo, want een treinbaan met 10 sporen dat is niets...
Een bak playmobil want je wil natuurlijk dat je zoontje eens wat afwisseling heeft en niet alleen maar die duplotrein door je huis laat rijden.
En auto's, tuurlijk auto's, want je hebt een jongen en die spelen met auto's. Ik gaf al de oude auto's van toen mijn broer en ik klein waren aan Onno. Ik vond toen ook leuke autobanen op tweedehands en dat dus ook allemaal in een bak. Want dan kan hij echt wel leuk met die auto's spelen.
Ik zwijg dan nog over de bakken met gezelschapsspelen en de bak met plastic (de diertjes en allerlei andere zaken die uiteindelijk ook bad-proof zijn).

Alles geordend in bakken en ik hield me nog in om gelamineerde labels te maken met pictos... sterk van me als leerkracht!

Maar goed... hier enkele foto's van mijn zoon met zijn favoriete speelgoed voor het moment. Dopjes...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten