zaterdag 29 augustus 2015

Swappen

Ik had me via via ingeschreven op een facebookgroep om mee te doen aan een mama-swap. Ik had gewoon iets nodig om te doen want zo in een nieuw land wonen en de hele dag door mama zijn kan soms wel een beetje een sleur worden. Ik naai graag en ik knutsel graag dus waarom niet eens mee doen aan een swapje. Ik kreeg een voorstelling van een (toekomstige) mama en iemand kreeg ook mijn voorstelling. Op 22 augustus moesten we ons geschenkje opsturen naar onze mama. Dus alle mama's kregen in de loop van de week een pak toegestuurd. Een opkikkertje, een verwenmomentje... dat was het thema. Ik vond het  alvast heerlijk om te naaien. Ik had toen nog een zwangere mama die een meisje verwacht, dus ik kon niet wachten om te beginnen. Ik naaide een kleedje en stak er een pamperbroekje bij, een hoesje voor pampers, een hoesje voor papieren zakdoekjes, slabbetjes... voor de mama naaide ik een toiletzakje die ik vol stopte met staaltjes van producten voor mama en baby, lipglos in de vorm van een aardbei, nagelschaartje en vijltje, maskertjes, ... Dan ook nog in dezelfde stof een slaap-oog-masker. Voor de hond en de poes kocht ik gewoon een lekkernijtje. Ik wou er ook nog voor naaien maar de tijd was op. Ik genoot enorm om het te maken. Wat een spanning ook om de reactie af te wachten.







Intussen kreeg ik zelf ook de doos aangeboden. Een doos van een magnetron, wat eigenlijk wel een grappig reactie veroorzaakte. Volgens de regels van de swap mochten we dus pas vandaag de doos openen. Onno ging snel aan de slag en gelukkig mocht ik ook wel eens wat open doen. Ik kreeg douchegel, scrub, kaarsjes, bakvormen, geurstokjes en Onno werd intussen mee verwend met een puzzel van Donald Duck, een koffertje van Cars, snoepjes en uitsteekvormpjes... Heerlijk gewoon om de dag mee te beginnen.






Op naar een volgende swap...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten