donderdag 27 augustus 2015

We blijven enthousiast

Deze morgen was het wel even wennen aan het tempo. Ik moest zelf op de speelotheek zijn tegen 9u en mezelf dus ook beter klaar maken dan de dagen dat ik thuis ben. Maar we waren overal op tijd. Wat een luxe om een school nog geen 5 minuutjes van je deur te hebben...

Onno zag het alweer helemaal zitten. Deze morgen gingen ze gymen en toen we binnen kwamen in de klas, stonden de stoelen al in een kring. Op elke stoel hangt een naampje en daar stonden dan de gymschoenen op. Alle kindjes werden dus door de ouders nog klaar gemaakt voor de gymles.

In de speelotheek was het wel leuk terug komen. De ouders waren ook blij dat die terug open is en het was echt gezellig. Ik bleef nu niet tot het einde omdat ik nog Onno moet ophalen 's middags.

Ik ontsnapte ook (met veel geluk want hoe ik het in mijn hoofd kreeg om vandaag blote benen te hebben) aan de regenbuien. Ik haalde terug een enthousiaste Onno op die blijkbaar al een goede vriend te pakken heeft. Hij spreekt er al van dag 1 van. Intussen hebben we ook zijn naam te weten gekomen en het was wel grappig dat ook zijn mama naar Onno's naam vroeg. Waarop Onno volmondig antwoorde Onno Mestdagh. De mama keek wat gek op want zo een vreemde naam... Intussen uitgelegd dat Onno echt enkel zijn voornaam moet zeggen. Die twee hebben wel een klik met elkaar blijkbaar. Dus ook wel eens leuk voor mezelf om met een mama van de klas te praten. Een andere mama merkte op dat ik van Belgie was (hoe zou dat komen :P) Toen vertelde ze dat ze ook uit Antwerpen kwam maar hier intussen al een tijdje woonde. Ze eindigde het gesprek met "Leuk, en onze jongens zitten samen in de klas..." Het voelt hier echt wel  heerlijk aan... Maar ik moet nu wel toegeven dat ik best ook doodop ben van die vroege ochtenden.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten