maandag 24 augustus 2015

School begint

Het is zo ver... Onno ging vandaag voor het eerst naar de Nederlandse school. Ik vond het super spannend (hij ook waarschijnlijk). Ik keek er enorm naar uit want mama zijn van de eerste mei tot nu vind ik wel heel lang. Maar het gevoel was plots dubbel. Hij mag pas halve dagen gaan omdat hij nog geen 4 jaar is, dus het zal wel meevallen. De boekentas stond klaar, mooi hemdje en hup... op de fiets vroeg Onno al of we er bijna waren. De school is 5 minuutjes fietsen... dus hij zag het helemaal zitten.
Samen de kapstok gezocht, hapje en drankje uitgehaald, kennis gemaakt met de juffen en zijn stoeltje in de klas gezocht. We mochten als ouder nog een spelletje spelen met onze sloeber en tegen 8.45 begon de dag voor de sloebers. Onno zwaaide nog eens (zonder op te kijken) en mompelde iets van Daaaaaagggg

Ik was natuurlijk zo een mama die het niet kon laten van alles foto's te nemen.. en ziet hem stralen. Ik fietste dan ook super vrolijk terug naar huis. Beiden super tevreden.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten