woensdag 26 augustus 2015

Het blijft goed gaan

Vandaag al de derde dag. Onno doet  het echt wel goed. Hij geniet van de tijd tussen de kinderen. Ik vind het 's morgens ook heel leuk om hem af te zetten. Je kan binnen lopen in de klas en het is de bedoeling om samen een spelletje te spelen of een boekje te lezen. Is leuk om zo wat ouders te leren kennen en herkennen, en ook krijg je dan eens de tijd om eens vlug de juf te zien of iets te vragen. Heel leuk gedaan... Vanmorgen hebben we olifantjes 'gepuzzeld'... In de namiddag zijn we dan nog naar de speelotheek geweest waar ik knutselatelier geef. We hebben waaiers gemaakt. Ik vond het best eerst heftig om van de school, dan rechtstreeks naar de speelotheek te reizen en had van Onno wel een driftbui verwacht. Maar hij vond het eigenlijk super leuk om samen met zijn mama en de andere kinderen te knutselen. Het was ook de eerste keer knutselen nu (de plannen waren er al een tijdje maar het startte dus ook allemaal met het begin van het schooljaar) en ik vond het ook heerlijk om te doen. Het voelde even weer een klein beetje juf te zijn. En de nederlandse kindjes kan ik dus ook wel entertainen blijkbaar ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten