vrijdag 28 augustus 2015

Kind en gezin en kruid en druif

De laatste schooldag zit er weer op voor deze week. Een vermoeide Onno slenterde naar de fiets... Hij vond het super leuk. Volgende week mag hij volle dagen gaan en dan is het al zijn verjaardag ook. 4 jaar komt er aan... vandaag al eens gedacht aan de traktaties voor in de klas. Ik bestelde enkele potjes bij een drogist en ik ga die vullen met rozijntjes en gedroogde aardbeien. Op het potje ga ik een dino kleven. Ik koos nu gewoon thema dinos omdat ik dan een thema heb hahaha... En Onno vindt dat allemaal ok.

Deze namiddag gingen we ook naar "kind en gezin" wat hier wel anders heet. Maar Onno werd gewogen en gemeten. Een magere 14.5 kilo en 102cm groot... buisjes zitten nog ok, oogjes zijn ok, nu gaan we binnenkort eens een tandartsenbezoekje brengen. Er zitten hier eigenlijk wel hele leuke kindertandartspraktijken.. we gaan zo eens eentje zoeken.

Het terugfietsen was heel vermoeiend, vraag me niet waarom maar mijn pijp is uit van deze week. Het vroeger opstaan en het ritueel om naar school te gaan moet ik toch ook serieus aan wennen. Doodop en energieloos begin ik aan het weekend. Ik ging restjes koken, maar heb eigenlijk geen restjes. Dus ik reed voorbij kruid en druif en kreeg een pakket mee om iets Aziatisch te koken. Waarom niet... Ik ben benieuwd.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten