zondag 6 december 2015

Gewonnen!!!

Onno was helemaal in de ban van de Hubelinoknikkerbaan. We zagen die toevallig op een creabeurs hier in Den Haag. Hij was zo wild er van dat hij van de verkoper twee losse knikkertjes mee kreeg. Onno heeft heel veel duplo, en probeerde elke dag toch iets in elkaar te krijgen om die knikkers te laten rollen. Maar toch met weinig succes. Op facebook GadgetGear.nl zag ik plots een wedstrijd om zo een doos te winnen. Ik vertelde het aan Onno en samen gingen we een foto maken. Onno ging midden de woonkamer zitten en ik goot 5 bakken duplo rondom hem. Hij zat helemaal vast met zijn beentjes onder de duplo. En dan de smekende foto met zijn 2 knikkertjes....

Het opruimen was iets minder... dus maar alles in die 5 bakken gegooid om het eventjes snel te doen gaan.

Na het sintweekend en het vele bezoek, kreeg ik ook een verrassing. We hadden via gadgetgear.nl gewonnen met onze foto en er wordt een doos opgestuurd. Ik ben dus echt in de wolken haha... want ik had net die 5 dozen duplo terug gesorteerd.

Bedankt Gadgetgear!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten