zaterdag 14 februari 2015

Onno kiest mijn kledij- dag 1

Naar aanleiding van dit artikel, waar een driejarige de outfit van zijn mama kiest, besloot ik gewoon om dit ook eens te doen. Dus deze morgen mocht Onno in mijn kleerkast, mijn outfit van de dag halen. Toen ik hem vroeg wat zijn mama moest aandoen vandaag, zei hij eerst niets. Ik legde hem dan toch uit dat ik graag iets aanheb in de winter.
De eerste outfit vond ik dus best heel geslaagd. Het moest wit worden. Die shirt zat nochtans heel ver in de bak, maar hij viste die er toch maar vlot uit. Een blauwe gilet erop en een rokje. De kousen van vandaag werden geel en mijn laarzen er op. Een heel braaf begin dus...

IMG_20150214_100859IMG_20150214_192523
Met het resultaat dat dit mijn outfit van de dag werd:
IMG_20150214_152335

Geen opmerkingen:

Een reactie posten