donderdag 21 mei 2015

Jarig

Vandaag ben ik jarig. Ik kreeg alvast veel bezoek over de vloer. Stedin kwam als eerste langs om nog het een en ander te regelen in verband met de elektriciteit, dan belde de loodgieter aan, de eigenaar kwam ook langs om te kijken of de loodgieter er wel was en de bovenbuurvrouw kwam ook bloemen brengen. Nog nooit zoveel mensen hier over de vloer gehad. In de voormiddag had ik ook nog een gesprek voor vrijwilligerswerk dus we waren druk bezig. s' Middags was al mijn volk weg en ben ik met Onno aan mijn dagje begonnen. Samen gaan lunchen in de Hema, een beetje geshopt (zowel Onno als ik) en daarna cupcakes gehaald. Daarna rustig weer met de 'trem' naar huis terug. Ik stak een cider koel (ja, ik wou dat eens proberen), we vulden de kamer met ballonnen, hingen slingers op... Tegen dan was Tom thuis en kon volgens Onno het feest nu helemaal beginnen. Hij zong de hele avond 'Happy birthday to yooooeeeee' en we bestelden sushi. Het was een heerlijke dag. Ik kreeg heel veel hartverwarmende berichten waardoor ik me helemaal niet alleen voelde. Het was eigenlijk een van mijn leukste verjaardagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten