zondag 17 januari 2016

Goed gekeurd!!!

De sweaterstof die ik gebruikte voor de trui met het paneeltje is nu echt wel super zacht... dus deze avond een heel drama toen de "zachtste trui van de hele wereld" uit moest. Ik beloofde hem maar om eens zo een super zachte pyjama te maken... Zou wel een leuke oplossing zijn om al die restjes sweater op te gebruiken. Maar goed.. een hele blije jongen met zijn trui. Want hij hielp dan ook de prent kiezen toen ik wou bestellen bij spoonflower. Die prent was natuurlijk een liggende prent en ik heb die moeten "knippen" Ik ga de andere helft van de prent nu ook bestellen om er ook een sweater van te maken. Hij wist het ook nog heel goed... hij vroeg me waar dan de rode auto op stond ;) Dus bij deze komt die er ook nog aan. Ik ga dezelfde soort stof nog eens bestellen. Ik vind die dus eigenlijk super handig om zo als extra laagje op een trui te maken. Het is zo licht dat het zeker niet te warm wordt. Of ik er uiteindelijk nog een tshirt uit ga maken daar twijfel ik toch over. Nu zag ik dat er een nieuwe soort tricot kan besteld worden op spoonflower. De cotton spandex jersey... dus misschien is dit dan wel de juiste voor een gewone shirt of longsleeve. Ik hou jullie op de hoogte.



1 opmerking: