zondag 4 oktober 2015

Dag van de leerkracht

Vandaag best een luie dag... maar toch nog geknutseld voor de dag van de leerkracht. Ik had hartjes meegebracht want daar kan je wel altijd iets mee doen. De letterkoekjes (die wou ik eerst voor de dag van de leerkracht) die lijk ik hier niet te vinden. Misschien wel een ideetje voor een Sintgeschenkje dan. Ik hou dan ook al een jaar die kleine sintpopjes bij uit de verrassingseitjes... maar bon... ik wijk af. Geen Sint maar dag van de leerkracht. De bokalen die ik knutselde voor de verjaardag van Onno konden wel dienst doen. Eerst was het idee om een nieuwe te maken en een eendje er op te kleven met de boodschap "Je bent me er eendje"... maar Onno was dan zo gek van die eendjes en ze moesten allemaal mee naar bed, dat ik het hem niet wou aandoen. Dus dan maar een bokaal met een dino... Ik vulde ze met hartjes. Daarna zag ik dit tekstje (tip van een vriendin) en printte het op een labeltje af. Ook dit ging merkwaardig vlot. Ik maakte snel een sjabloon van de labels maar meestal komt dat nooit uit. Deze keer ging het in een keer goed. Dus uitgeknipt en er op gekleefd. Nu morgenvroeg in de ochtendrush niet vergeten mee te nemen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten