woensdag 5 oktober 2016

Zwangerschapskledij

Ok als je zwanger bent van een tweede schiet alles echt wel snel vooruit. Mijn rokken en broeken passen me al een tijdje niet meer. Eerlijk gezegd is zwangerschapskledij dus ook best wel duur. Ik moet echt nog enkele maanden overbruggen en de winter komt er ook aan. Dus ergens ook belachelijk om nu zwangerschapskledij te kopen. Mijn kledij van toen ik zwanger was van Onno is natuurlijk ook heel erg zomer, dus daar ben ik ook niets mee.

Dus ik waagde het toch maar even om het zelf te maken. Ik nam een jurkje van fragile als voorbeeld. Ik tekende het zo goed mogelijk over en ging twee heerlijke tricootjes halen. Wie niet waagt, niet wint... De schaar ging in beide stofjes samen en ik knipte alle onderdelen. Het voorpand van de rok maakte ik iets breder zodat ik daar wat kon fronsen (want die buik is nog maar pas gestart). Alles vlotjes onder de overlock en er kwamen toch twee heerlijke jurkjes. Het model is ook een super model om te voeden dus ik ga er zeker geen spijt van hebben.

En met die restjes stof, daar maken we een schattig babybroekje uit. Dan kunnen we voeden in gelijke stijl.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten